Monday, September 27, 2010

နားမလည္ဘူး နားကိုမလည္ဘူး

တခ်ိဳ႔နားမလည္နိုင္တာေတြကို နားလည္ဖို႔ၾကိဳးစားရင္း စိတ္၀င္စားစရာေတြ ဖတ္မိလို႔ ျပန္မွ်ေ၀တာပါ။ ပိုစ္ရွည္တာမို႔လို႔ ဖတ္ဖို႔ အခ်ိန္ရမွသာ ေအးေအးေဆးေဆး ဖတ္ပါလို႔...။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ခင္မင္လွ်က္ပါ း))
.........................................................................................
(၁)
လသာညက အိမ္မွာ ေမာင္ႏွမေတြ မိသားစုလိုက္ အတူတူ ရုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းၾကည့္တဲ့အခါ ဘာသာျပန္ေပးရသူပါ။ နိုင္ငံျခားဘာသာစကားမို႔ ဘာသာျပန္ရတာမဟုတ္ပါဘူး။ နားလည္တဲ့ ျမန္မာလိုေျပာတဲ့ဇာတ္ကားေတြကိုပဲ ခံစားမႈဦးစားေပးတဲ့ကားမ်ိဳး၊ အမူအရာနဲ႔ ေပၚလြင္ေအာင္ ၾကိဳးစားသရုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ဘ၀သရုပ္ေဖာ္၊ အခ်စ္အလြမ္းကားမ်ိဳးဆိုရင္ အေဖနဲ႔ ေမာင္ေလးတို႔က “ မင္းသမီးက ဘာျဖစ္သြားတာလဲ” “ဟိုအေဒၚၾကီးက ဘာလို႔ ငိုတာလဲ” စသည့္ျဖင့္ ဇာတ္လမ္းအဆက္ကို နားမလည္သလို ေမးတတ္တာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

အဲ့ဒီအခါမ်ိဳးမွာ လသာည သို႔မဟုတ္ ညီမေလးက “အဲဒီေကာင္မေလးက စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတာေလ၊ သူ႔အေမက စိတ္ပုပ္ေနတာ ေတြ႔လား” စသည္ျဖင့္ ျပန္ရွင္းျပၾကရပါတယ္။ ရွင္းျပသံေတြနဲ႔ တျခားၾကည့္သူေတြက စိတ္ညစ္ၾကျပီး၊ ရွင္းျပရတဲ့လူကိုယ္တိုင္ကလည္း သူမ်ားကို ရွင္းျပေနရတာနဲ႔ ဇာတ္လမ္းၾကည့္ရတာ ဇိမ္မရွိေတာ့ဘူးျဖစ္လာတဲ့အတြက္ ပြစိပြစိ စိတ္ေကာက္ျဖစ္တဲ့အခါေတာင္ ရွိတတ္ပါတယ္.. ။

ဒါေပမဲ့ အံၾသစရာက ေကာင္းတယ္ဆရာ..။ သူတို႔က အေနာက္တိုင္းကား အက္ရွင္ ေသနတ္ကားဆို ျငိမ္ေနတာပဲ။ဘာသာျပန္ မလိုပါဆိုတဲ့ ဒီဇိုင္းခ်ိဳးျပီး ခပ္တည္တည္ပဲေလ...မုန္းစရာပါ (==)#။ အဲဒီကားမ်ိဳးမွာ ေသြးထြက္သံယိုေတြကို ကၽြန္မတို႔က မၾကည့္ရဲတာနဲ႔ပဲ မ်က္လံုးကို ဖြင့္လိုက္ပိတ္လိုက္လုပ္ျပီး ဟဲ့ ျပီးျပီလား။ အဲ့ လူဆိုးေသျပီလား ျပန္ေမးရတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္သြားေတာ့တာပဲ။ ဘာသာျပန္အဆင့္ကေန အဆင့္ေလွ်ာျပီး သူတို႔ကို ဘာသာျပန္ ျပန္ဌားရတဲ့အဆင့္ ျပန္ျဖစ္သြားတာပါ.။ အဲဒါမ်ိဳးဆိို ေမာင္ေလးက ျပန္ေအာ္တယ္။ မမကလည္း စကားကိုမ်ားတယ္၊ တိတ္တိတ္ေန ဒီမွာၾကည့္ရတာ ဇိမ္ပ်က္တယ္တဲ့..။ ေခါင္းေခါက္ခ်င္စရာပါ..

ဒါေပမယ့္ စာေရးဆရာ Allan Pease ရဲ့ စာအုပ္ေတြကို ဖတ္ရင္း ေအာက္က ပံုေတြျမင္ရေတာ့ ကၽြန္မနည္းနည္း နားလည္သလို ျဖစ္လာတယ္..။
ဒီပံုက ခံစားခ်က္ ၆မ်ိဳးႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ရုပ္ရွင္ (သရုပ္ေဆာင္မႈ) တစ္ခုကို ျပသထားတုန္း ၁၀ စကၠန္႔အတြင္းမွာ အမ်ိဳးသားတစ္ဦး လိုက္ပါ ခံစားနိုင္တဲ့ အမူအရာ ကို သရုပ္ေဖာ္ထားတာပါ။ ဥပမာ ၀မ္းနည္းတဲ့အမူအရာလုပ္ျပတာကို ၁၀စကၠန္႔အတြင္း လိုက္ပါ ခံစားတတ္သလားဆိုတာမ်ိဳးပါ။ ပံုပါအတိုင္းပဲ အမ်ိဳးသားမ်ားအေနျဖင့္ ၁၀စကၠန္႔ေလာက္နဲ႔ ခံစားခ်က္ကို မခံစားနိုင္၊ ျပန္လည္မေဖာ္ျပနိုင္ဘူး။ သူတို႔က တဖက္သားရဲ့ ခံစားခ်က္ကို မ်က္ႏွာအရိပ္အကဲေလာက္နဲ႔ ၁၀စကၠန္႔အတြင္း နားမလည္နိုင္ပါဘူး။ နားလည္ဖို႔ ၁၀မိနစ္ထိ ၾကာခ်င္ ၾကာမယ္။ အဲ ၁၀နာရီမကေတာင္ ၾကာခ်င္လည္းၾကာမယ္ း)))

တခ်ိဳ႔ဆို မိန္းမက ဘယ္ေလာက္မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲျပျပ နားကို မလည္နိုင္တာ ရွိနိုင္ပါေသးတယ္။ ကၽြန္မအစ္ကို ၀မ္းကဲြတစ္ေယာက္ဆို သူ႔မိန္းမက “ရွင္ဧည့္သည္ေတြ ေခၚလာရသလား၊ ဒီေန႔ အိမ္မွာ ဆန္ကုန္ေနလို႔ ထမင္း မခ်က္ရေသးဘူးေလ”ဆိုတာကို မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ျပျပီး ေျပာေျပာ၊ နားမလည္နိုင္ပဲ၊ “ေဟ့ေကာင္ေတြ စားျပီးမွျပန္ၾက၊ မိန္းမေရ က်က္ျပီလားေဟ့”လို႔ ေအာ္တတ္လြန္းလို႔ မိန္းမရဲ့ ဗိုက္ေခါက္လိမ္ဆဲြတာကို ခဏခဏ ခံရသူပါ။ ဒါေတာင္ သူက “ဟ.. ဘာလို႔ အလကားေန ဗိုက္ေခါက္ဆဲြတာလဲ၊ ဘာလဲ ဘယ္သူနဲ႔ ရန္ျဖစ္ထားတာလဲ၊ စိတ္တိုေနတာလား”လို႔ အလိုက္မသိ ျပန္ေမးတတ္ေသးတာ း)))

ဒါေၾကာင့္လည္း အခ်စ္အလြမ္းကားေတြကို ၾကည့္တဲ့အခါ ခံစားခ်က္အမူအယာနဲ႔ သရုပ္ေဖာ္ၾကတဲ့အတြက္ အမ်ိဳးသားမ်ားချမာ လိုက္ပါ မခံစားနိုင္ပဲ ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ ဇာတ္လမ္းကို မ်က္ေခ်ျပတ္ျပတ္သြားၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီပံုကေတာ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ၁၀ စကၠန္႔အတြင္း ခံစားခ်က္၆မ်ိဳးကို လိုက္ပါ ခံစားနိုင္စြမ္းရွိေၾကာင္း သရုပ္ေဖာ္ထားတဲ့ ပံုျဖစ္ပါတယ္။ တကယ့္ကို ပီျပင္ေအာင္ ေပၚလြင္တယ္ေနာ္ း)))....။

အမ်ိဳးသမီးမ်ားဟာ ရုပ္ရွင္ထဲက သရုပ္ေဆာင္မ်ားရဲ့ ရုတ္တရက္ မ်က္ႏွာပ်က္သြားတာကအစ အားလံုးကို လိုက္ပါခံစားနိုင္ၾကတဲ့အတြက္ အခ်စ္အလြမ္းကားေတြမွာ ဘာသာျပန္ေတြျဖစ္ခြင့္ရေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ( မွတ္ခ်က္၊ ။ ဒီစာေရးရင္း လသာညလည္း စာေရးတာ ခဏရပ္လို႔ အဲဒီ ပံုအတိုင္း မွန္ၾကည့္ျပီး လိုက္လုပ္ၾကည့္မိပါတယ္။ (^=^)။ တမင္လုပ္ၾကည့္တာမို႔လိုလား မသိဘူး။ ဆယ္စကၠန္႔နဲ႔ သရုပ္ေဆာင္လို႔ မျပီးဘူး။ ရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္ ခန္႔လို႔ရေလာက္တယ္။ သရုပ္ေဆာင္ ဌားလိုသူ စပြန္ဆာအရံႈးခံပါ း))

အဲဒီလို အမ်ိဳးသမီးမ်ားရဲ့ ေမြးရာပါ အရိပ္အကဲဖမ္း အတတ္ပညာေၾကာင့္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားေရွ႔မွာ အမ်ိဳးသားမ်ား ညာလို႔မရဘူးတဲ့။ ညာခ်င္ရင္လည္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျပီး မညာေလနဲ႔ ။ သူတို႔က စကၠန္႔ပိုင္းေလးအတြင္း ကိုယ္ညာတာကို သိျပီးသား ျဖစ္သြားနိုင္တယ္တဲ့။ လသာညရဲ့ ဘၾကီး (ေဖေဖ့အစ္ကို)ဆို မိန္းမကို ေၾကာက္ရသူလို႔ နာမည္ၾကီးတယ္။ တကယ္က တအားေအးတာပါ။ အရက္ေသာက္သြားျပီး ျပန္လာရင္ မိန္းမက ဆူမွာစိုးလို႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြက ေသခ်ာမွာလိုက္တယ္။ ငါတို႔နဲ႔ ေတြ႔လို႔ ငါတို႔အတင္းတိုက္လိုက္တာ၊ တစ္ခြက္ထဲပါလို႔ေျပာလို႔..။

ဒါေပမယ့္ အိမ္ေရာက္ေတာ့ မိန္းမက “ရွင္ ဒီေန႔ အရက္ေတြ ေသာက္လာျပန္ျပီလား ”လို႔ သူ႔နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေမးလိုက္ရံုနဲ႔.. “ငါလား ကိုေထြးတိို႔နဲ႔ေတြ႔လို႔ ၀ိုင္းေကာင္းတာနဲ႔ ေသာက္တာပါ။ ကိုယ့္လခထုတ္ရက္မို႔ ကိုယ္ကပဲ ရွင္းလိုက္တယ္၊၂၀၀၀ဖိုးေလာက္ပါ”ဆိုျပီး.. ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ နတ္သံေႏွာလို အားလံုးေျပာျပီးသားျဖစ္သြားျပီ (အဲဒီ ၂၀၀၀က အဲဒီတုန္းက သူရတဲ့ သူ႔လစာအကုန္နီးပါးေလ။) ကဲ အဲဒါေျပာတာ.. မိန္းမေတြက အဲဒီအတတ္က ေမြးရာပါ အတတ္ပညာဆိုေတာ့ကာ

ဒါေၾကာင့္ သယ္ရင္းမ်ား မညာမိၾကေစနဲ႔ေနာ္၊ အစထဲက ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ♪♪♪ အမွန္အတိုင္းေျပာ.. အမွန္အတိုင္းေျပာ.. အမွန္အတိုင္း ေျပာေလေျပာေလ အခ်စ္ေရ ♪♪♪ 
ေနာက္ျပီး လူကဲခတ္ (အမူအရာကို အကဲခတ္ျခင္း) ဘာသာရပ္ကၽြမ္းက်င္မႈေၾကာင့္ပဲ. ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ဟာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က သူမကို စိတ္၀င္စားေနတယ္ဆိုတာကို ၾကိဳတင္သိရွိေနၾကပါသတဲ့.. "(၀-၀)"
............................................................................................................

(၂)
လူရႊင္ေတာ္ေတြပ်က္လံုးပ်က္တဲ့အခါ “ငါက သမီးနဲ႔အေမလမ္းမွာေတြ႔ရင္ သမီးတစ္ေယာက္ကိုသာ ျမင္တယ္”ဆိုတဲ့ စကားကို ျပန္သတိရမိပါတယ္။ ဒီပ်က္လံုးေလးက သူတို႔ တကယ္ေျပာတာ ျဖစ္နိုင္တယ္လို႔ ၉၉ ရာခိုင္ႏႈန္း ထင္လာပါတယ္(*-^)/။
အေပၚပံုကို နည္းနည္းလိုက္ ၾကည့္ၾကည့္လိုက္ပါ (ကလစ္ေလးႏွိပ္ၾကည့္ရင္ အေသးစိတ္ ျမင္ရမွာပါ)၊ အမ်ိဳးသားနဲ႔ အမ်ိဳးသားေတြရဲ့ အျမင္ေတြ ကဲြျပားပံုကို တင္ျပထားတာပါ။ ပံုထဲကအတိုင္း အမ်ိဳးသားေတြရဲ့ မ်က္လံုးအျမင္က ေထာင့္က်ဥ္းက်ဥ္းနဲ႔ ကိုယ္အာရံု စူးစိုက္ရာကို တစ္ခုတည္း ျမင္နိုင္သူေတြျဖစ္ေနပါတယ္။ အစကတဲက သမီးပဲ ၾကည့္ခဲ့ရင္သမီးတစ္ေယာက္ကိုသာ ျမင္၏ ဆိုတာ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္ :))

အမ်ိဳးသမီးေတြကေတာ့ ပံုပါအတိုင္း အျမင္က်ယ္တယ္ေလ၊ (ေရွ႔ကို အ၀န္းက်ယ္က်ယ္ ျမင္တတ္တယ္) မ်က္လံုးေရွ႔က အရာအျပင္ တျခားနီးစပ္ရာေတြကိုပါ ဥပမာ ကေလးၾကည့္ရင္ ကေလးအျပင္ ေခြးပါ ျမင္နိုင္ၾကသူေတြပါ။ ကိုယ့္ေဘးနားက အမ်ိဳးသားက ဘာကိုၾကည့္ေနသလဲဆိုတာေတာင္ မ်က္လံုးေထာင့္ နည္းနည္းေျပာင္းရံုနဲ႔ သိနိုင္တယ္တဲ့..။ ဒါေၾကာင့္ အမ်ိဳးသားသယ္ရင္းေလးမ်ား ကိုယ့္ခ်စ္သူ အနားမွာပါရင္ လမ္းမွာ ေတြ႔တဲ့ တျခားလႈပ္လီလႈပ္လဲ့ ၾကည့္စရာေလးမ်ားကို မၾကည့္မိေအာင္ သတိေဆာင္ျပီး အၾကည့္ခိုးေလးမ်ားကို မ်က္ေတာင္ခတ္ သိမ္းထားဖို႔လိုပါတယ္ေနာ္ း))
......................................................................................................

(၃)
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အိမ္မွာ အဲယားကြန္းဖြင့္ရင္ အပူခ်ိန္ အတိုးအေလ်ာ့အတြက္ စကားမ်ားရျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ိဳးသားေတြက မ်ားေသာအားျဖင့္ အမ်ိဳးသမီးမ်ားထက္ ပံုမွန္အားျဖင့္ ပူအိုက္တတ္သူေတြပါ။ အဲဒီေတာ့ အခန္းအပူခ်ိန္ ၂၃( degree Celsius)ေလာက္မွ ေနလို႔ ေကာင္းရံု ရွိခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားကေတာ့ အေပၚထပ္ေလးနဲ႔၀တ္ေနရပါျပီ။ (ဒါလည္း ဦးေႏွာက္ဖန္ရွင္နဲ႔ ဆိုင္တယ္တဲ့...။ အေသးစိတ္ေတာ့ ေနာက္မွ ပံုေလးေတြနဲ႔ ေျပာပါဦးမယ္။ ကိုယ္တြင္းအပူခ်ိန္ ကြာျခားပံုနဲ႔ ျပင္ပအပူခ်ိန္ ဆက္စပ္ပံုကိုပါ။)

ဒီေတာ့ အခန္းအပူခ်ိန္ကို နည္းနည္းတိုးျပီး ၂၈ဒီဂရီ ေလာက္ထားျပီး ဘေလာက္စ္အက်ၤီေလးနဲ႔ ေနခ်င္သူ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႔ ၂၃ဒီဂရီ ေလာက္မွ ေနခ်င္သူ အမ်ိဳးသားမ်ား အေနျဖင့္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ နားလည္မႈမလုပ္ေပးနိုင္ရင္ က်ိတ္က်ိတ္ရန္ျဖစ္ရပါတယ္။ အမ်ိဳးသားမ်ားမွာ ၂၈ ဒီဂရီဆိုရင္ကို စြတ္က်ယ္ဂ်ိဳင္းျပတ္၀တ္ျပီး ယပ္ခပ္ေနရျပီ။ ဒါေပမယ့္လည္း သိတဲ့အတိုင္း မိန္းခေလးေတြက အားႏဲြ႔သူေတြမဟုတ္လား။ ဒီေတာ့ လသာညဆို အဲယားကြန္းကို ကိုယ့္စိတ္ၾကိဳက္ အပူခ်ိန္ကို ထားလိုက္ျပီး “အပူခ်ိန္တအားနည္းရင္ အေအးပတ္မွာ စိုးလို႔ေနာ္၊ ေလျဖတ္တတ္တယ္”လို႔ ေစတနာသံနဲ႔ ေျပာေသးတာ။ တခါတခါဆို အဲကြန္းရမုတ္ကို ဖြက္ထားလိုက္တယ္ (စိတ္ပုပ္တာေလ)။ တကယ္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးေတြက ကိုယ့္က်န္းမာေရး ကိုယ္ဂရုစိုက္မွ ျဖစ္တာမဟုတ္လား။ ကိုယ္ေနမေကာင္းရင္ သူတို႔ပဲ စိတ္ပူရတာကို .. ဟုတ္တယ္ဟုတ္ း))) ။
...........................................................................................

(၄)
ေနာက္စိတ္၀င္စားစရာ အခ်က္တစ္ခ်က္က ကေလးေတြနဲ႔ လူငယ္ေတြအတြက္ သရဲရထား၊ သရဲဥယ်ာဥ္ေတြကို တီထြင္သူေတြက လူရဲ့ဘယ္ဘက္ျခမ္းကေန သရဲရုပ္ေတြနဲ႔ေျခာက္တာ မ်ားပါသတဲ့။ (သတိထားမိသူ ရွိပါသလား..??) အဲဒါဟာ ေၾကာက္ရံြတဲ့ဖီလင္ကို ခံစားလိုတဲ့ လူငယ္ေတြအတြက္ ဦးေႏွာက္ဖန္ရွင္နဲ႔ စနစ္တက် အကြက္ခ် တည္ေဆာက္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။

ဦးေႏွာက္ ဘယ္ဘက္ျခမ္း အာရံုေၾကာက ေၾကာက္ရံြျခင္းကို ပိုခံစားရေစျပီး ညာဘက္ျခမ္းကေတာ့ လံုျခံဳမႈစိတ္ (sense of security)ကိုရရွိေစတဲ့အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လသာညရဲ့ ေမာင္ေလးမ်ားအေနျဖင့္ ခ်စ္သူေလးနဲ႔ သရဲရံုထဲ သြားလည္မယ္ဆိုရင္ (ဒါမွမဟုတ္ မိန္းခေလး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ညေမွာင္ေမွာင္ ခရီးသြားရတဲ့အခါမ်ိဳး ရွိခဲ့ရင္) ကိုယ္ကစျပီး ေၾကာက္တဲ့ခံစားခ်က္ကို မရရေအာင္ ခ်စ္သူကို ဘယ္ဘယ္ျခမ္းက ထား၊ ကုိယ္က ညာဘက္ျခမ္းက ေလွ်ာက္ျပီးသြားပါတဲ့။ ေၾကာက္စရာကို ျမင္ရတာ အတူတူေပမယ့္ ဘယ္ဘက္ျခမ္းအာရံုေၾကာေၾကာင့္ ေၾကာက္ရံြျခင္းကို ပိုခံစားရတဲ့ သူေလးကို “မေၾကာက္နဲ႔၊ ကိုကိုရွိတယ္”လို႔ သတိၱမ်ားမ်ား ဗႏၶဳလေသြးနဲ႔အားေပးနိုင္တယ္တဲ့။ စာအုပ္ထဲအတိုင္း ေျပာရတာျဖစ္ေတာ့ .. ၾကံဳရင္ ဟုတ္မဟုတ္ စမ္းၾကည့္လိုက္ေနာ္ း)))
........................................................................................

အျမဲ အတူတူ ေနေနၾကတဲ့ သဘာ၀မတူ လူသားေတြ အခ်င္းခ်င္း တခါတေလ နားမလည္ဘူး၊ နားကို မလည္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆိုၾကတဲ့အခ်က္မ်ားအေၾကာင္း ကၽြန္မဖတ္မိသိသေလာက္ ဗဟုသုတ ေျပာျပတာပါ။ မိသားစု၊ ေမာင္ႏွမ၊ သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္နားလည္မႈေတြ ရျပီး စိတ္ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစေနာ္။

လသာည ျဖစ္ပါတယ္။
................................................

မွတ္ခ်က္။ ။ဒီတခါ ပိုစ္ရွည္သြားပါတယ္။ စာမေရးဘူးမေရးဘူး ေျပာတဲ့သူငယ္ခ်င္းေလးမ်ားအတြက္ အမုန္းဖတ္လို႔ရေအာင္ အရွည္ၾကီး ေရးပစ္လိုက္တယ္။ ကဲ.. :lol: စိတ္ဆိုးဖူးမို႔လား း)))။

Saturday, September 11, 2010

အိုက္ဒီယာသစ္ တစ္ခု

အလုပ္မ်ား စိတ္ေတြရႈပ္၊ အေတြးေတြ ေဟာင္းေနလို႔ စိတ္ပ်က္ေနလား သူငယ္ခ်င္း။ တကယ္ေတာ့ အိုက္ဒီယာ (အေတြးအေခၚ) အသစ္တစ္ခုဟာ ဘယ္ေနရာ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ေပၚလာတတ္သလဲဆိုတာ မင္းသိရင္ အေတြးသစ္ေတြ မရလို႔ လံုး၀စိတ္ပ်က္လိမ့္မယ္ မထင္ပါဘူး။

တကယ္ေတာ့ အိုက္ဒီယာအသစ္တစ္ခုဆိုတာ တအားေခါင္းေျခာက္ေအာင္ စဥ္းစားေနခ်ိန္မ်ိဳးမွာ မထြက္ပဲ၊ ေခါင္းထဲကေန ရုတ္တရက္ ျဖတ္ကနဲ လွ်ပ္စီးလက္သလို သိပ္မစဥ္းစားတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွ ထြက္လာတာမ်ိဳးသာ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္..။

ပညာရွင္ တခ်ိဳ႔ရဲ့ ေလ့လာခ်က္မ်ားအရ..အိုက္ဒီယာအသစ္ေတြကို ရရွိခ်ိန္ေတြကို ရာခိုင္ႏႈန္းတြက္ရင္ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္တယ္တဲ့။

၁) အိပ္ယာထဲမွာ အိပ္ေနရင္း ၂၀%
(ဥပမာ.. အိုင္စတိုင္းဟာ သူ႔ရဲ့ နာမည္အၾကီးဆံုး ႏိႈင္းယွဥ္မႈ သီအိုရီကို အိပ္ရာထဲမွာ ရခဲ့တယ္မဟုတ္လား)
၂) ပန္းျခံထဲမွာ ထိုင္ေနရင္း ၁၈%
၃)မ်က္ႏွာသစ္ သြားတိုက္ရင္း ၇%
၄) အိမ္သာထဲမွာ ၃၂ % (အမ်ားၾကီးပဲေနာ္ း)))
၅) ေရခ်ိဳးကန္ထဲမွာ ၂၉ % (အာခိမိဒိလည္း ပါလိမ့္မယ္ း)))
၆) ဘတ္စ္ကားေပၚမွာ ေငးရင္း ေတြးရင္း ၁၇%
၇) အခန္းအနား စင့့္ျမင့္ေပၚမွာ မိန္႔ခြန္းေခၽြရင္း ၁%
၈) ေလယာဥ္ေပၚမွာ ၄%
၉) ေရကူးကန္မွာ ၂%

အဲ.. အစည္းအေ၀းခန္းမထဲမွာ ထိုင္စဥ္းစားရင္း အိုက္ဒီယာ အသစ္ထြက္တဲ့ ရာခိုင္ႏႈန္းက သုည ရာခိုင္ႏႈန္း (၀%) တဲ့..

ကၽြန္မလည္း အခု စာေရးရင္း မိုးရြာလာတာနဲ႔ အိုက္ဒီယာေသးေသးေလး တစ္ခု ရသြားပါတယ္..။ အဲဒါက မိုးေအးေအးနဲ႔ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း သီခ်င္းေလးနဲ႔ ျငိမ့္တာ ေလာေလာဆယ္ ေခါင္းရႈပ္ေနတာအတြက္ အေကာင္းဆံုး အိုက္ဒီယာေလးေပါ့ လို႔ (^=^)/


Frisk ပီေက ေၾကာ္ျငာပါ။ hello, idea တင္ျပပံုေလးကို လသာည ၾကိဳက္လို႔ ျပန္မွ်ေ၀တာပါ။

မွတ္ခ်က္..( ၁)- တျခားမွာ ေရးထားျပီးသားပိုစ္ကို ျပန္ဆားခ်က္တာပါ။
မွတ္ခ်က္..(၂)- ရာခိုင္ႏႈန္းေတြကို ေပါင္းၾကည့္တာ တစ္ရာရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ေနပါတယ္။ (ထပ္ေနတာ ရွိလို႔ပါတဲ့)

လသာည ျဖစ္ပါတယ္..

Wednesday, September 8, 2010

ျဖစ္ရေလ..

ဒီလထဲ ေရးခ်င္တာေတြ ဖတ္ျဖစ္တာေတြ မ်ားေပမယ့္ အလုပ္ေတြမ်ားေနေတာ့ လူအားခ်ိန္ေတာင္ စိတ္က မအားေတာ့ အျမဲမအားသလို ျဖစ္ေနတယ္။ ပိုစ္ေတြ မတင္ျဖစ္ေပမယ့္ စကားေတြ မေျပာျဖစ္ေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကိုေတာ့ သတိရေနပါတယ္။ ခရီးက ျပန္ေရာက္ေတာ့ အစ္မေရႊစင္ ညီမေလး စည္းစိမ္က စာမ်ားမ်ားေရးေနာ္ လို႔ လာေအာ္အားေပးရွာတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ကလည္း ကိုယ္၀မ္းနာ ကိုယ္သာသိဆိုေတာ့ သူေလးေတာင္ အားနာသြားတယ္။ ဒီေန႔ေတာ့ အသစ္ေတြမဟုတ္တဲ့ အေဟာင္းေလးေတြပဲ အမွတ္တရ ပိုစ္လုပ္တင္လိုက္ပါတယ္။

သူငယ္ခ်င္း ေဆးရံုတက္တုန္းက လူနာေစာင့္သြားတုန္းက အျမန္လာဖို႔ ဖုန္းအေၾကာင္းၾကားလာတာနဲ႔ ေတြ႔တဲ့ အက်ၤီ၀တ္ျပီး ျမန္ျမန္သြားတာ။ ဓါတ္ပံုအမွတ္တရ ရိုက္ျပီး ကင္မရာက ဓါတ္ပံုထြက္လာမွ ေတြ႔လိုက္တာက အက်ီၤက SSS ဆိုတဲ့ တံဆိပ္ကို မခြာရေသးဘူးေလ ..။ (အကၤီ်အသစ္မွန္း သိေအာင္ ၾကြားလိုက္တာ း)  ရိုက္ေပးတဲ့သူက တိုက္ရိုက္မေျပာပဲ ဓါတ္ပံုပဲ ေပးျပတယ္။ ေဆးရံုအသြား လမ္းတေလွ်ာက္မွာ ကိုယ့္ၾကည့္ျပီး ျပံဳးသြားတဲ့ လူေတြကို ျပန္ေတြးျပီး ရွက္လိုက္တာ ေျပာပါနဲ႔ေတာ့..

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ေဆးရံုကအျပန္ ဂ်ပန္အိုခါးစံက အိမ္လည္ေခၚလို႔ လိုက္သြားလည္တုန္းက အေၾကာင္းပါ။ သူက ျမန္မာေစာင္းအေၾကာင္း ေမးေတာ့ ကိုယ္ကလည္း ျမန္မာ့ေစာင္းဟာ ျမန္မာ့ အနုပညာလက္ရာစစ္စစ္မို႔ ျမန္မာတိုင္း ျမတ္နိုးၾကတယ္ ဘာညာလို႔ ျဖီးလိုက္တယ္။ သူတို႔ကလည္း အထင္ၾကီးျပီး ေလွ်ာက္ေမးေတာ့ Biruma no tatekoto ဆိုတဲ့ ဂ်ပန္-ျမန္မာ ရုပ္ရွင္ ရွိတယ္လို႔ ေျပာလိုက္ေသးတယ္။ ခဏေနေတာ့ အိုခါးစံက အခန္းတခန္းထဲ ေခၚသြားတယ္။ အဲ့မွာ ေစာင္းေကာက္ၾကီး ေတြ႔ပါေလေရာ..။ သူက ေစာင္းကို အပိုင္၀ယ္ထားတာတဲ့..။ အခုနက ကိုယ္ေျပာစကားနဲ႔ ကိုယ့္ကို အထင္တၾကီးေနသူဆိုေတာ့ “နုစံ ေစာင္းတီးတတ္လား၊ ငါ့ကို သင္ေပးပါ” တဲ့..။

ရွက္လိုက္တာေနာ္။ တကယ္က ကိုယ္ကျဖင့္ ေစာင္းကို ပံုစံက်ေအာင္ေတာင္ ကိုင္တတ္တာမဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့..။ ငိုရခက္ ရယ္ရခက္..။ အခုေတြးရင္ အခု ထြက္ေျပးခ်င္တုန္း။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူကပဲ ျပန္ျပီးေတာ့ ကိုင္နည္း သင္ေပးလိုက္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ မွတ္သြားျပီ။ မသိတဲ့ အရာေတြ မသိတဲ့အတိုင္းပဲ ေကာင္းတယ္လို႔...

လသာည....

ဓါတ္ပံုမ်ားကေတာ့ - တကၠသိုလ္တူ ေမာင္ေလး ဘေလာ့ဂါ ကိုဧည့္သည္ ရဲ့ ရိုက္ခ်က္မ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ ဓါတ္ပံုမ်ားအတြက္ ကၽြန္မလည္း သူ႔ကို ရိုက္ခ်င္ေနခဲ့ပါတယ္။

Tuesday, September 7, 2010

ဂ်ပန္နိုင္ငံမွာ ဒံေပါက္ခ်က္မယ္ဆိုရင္



။။။။။အခုရက္ပိုင္း မအားတာ၊ ခရီးလြန္တာနဲ႔ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ၈-လပိုင္း၊ ၉လပိုင္းရဲ့ ပညာေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး၊ အိမ္ေထာင္ေရး၊ က်န္းမာေရး (ေအာ္ ေဗဒင္ေဟာစာတမ္းနဲ႔ မႊားသြားလို း))) စတဲ့ ကိစၥ ၀ိစၥေတြ အထူးမ်ားေနတာနဲ႔ ဘေလာ့မေရးနိုင္ ဘေလာ့မလည္နိုင္ ျဖစ္ေနတာ ခြင့္လႊတ္ၾကပါေနာ္ (^^)/ ။

အဆင္မေျပပဲ ပဲအိုးတူးျပီး သြားတဲ့ေနာက္ အဆင္ေျပသြားတဲ့ ဒံေပါက္ ခ်က္နည္းကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ဒီပိုစ္ကေတာ့ ဂ်ပန္နိုင္ငံမွာ ေနျပီး ဒံေပါက္စားခ်င္ရဲ့သားနဲ႔ လိုအပ္တဲ့ အဆာပလာ ပစၥည္းေလးေတြ ၀ယ္ဖို႔ အဆင္မေျပတာေၾကာင့္ မစားရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ အထူး မွ်ေ၀တာပါ။ ခ်က္နည္းကေတာ့ သူမ်ားေတြခ်က္တာနဲ႔ သိပ္ေတာ့မထူးဖူး ထင္တာပါပဲ။ ဂ်ပန္မွာ ရွိတာနဲ႔ ကိုယ္လုပ္တတ္တဲ့ နည္းနဲ႔ လုပ္စားရင္း အဆင္ေျပသြားတာနဲ႔ မွ်ေ၀တာ သက္သက္ပါ။

ဒံေပါက္ ၆-ေယာက္စာ အတြက္ လိုအပ္ေသာ ပစၥည္းမ်ား

၁- Basmatiဆန္ (တစ္ကီလို တစ္အိတ္)
၂- ဘရာဇီး ၾကက္ တစ္ေကာင္ သို႔မဟုတ္ ၾကက္ေပါင္ -၆ ေပါင္
၃- ဒိန္ခ်ဥ္ပလိန္း ရယ္ဒီမိတ္ (၄၅၀ ဂ၇မ္) တစ္ဗူး
၄- ေထာပတ္ ၂-ဇြန္း သို႔မဟုတ္ ေထာပတ္အခဲေသးေသး ၂ ခု
၅- ဒံေပါက္မဆလာ (ဒီတခါေတာ့ မ၀ယ္ျဖစ္လို႔ မထည့္ျဖစ္ဖူး)
၆- ဆန္ဆိုးေဆး အနီ၊ အ၀ါ ၊ အစိမ္း
၇- သစ္ဂ်ပိုး မႈန္႔ ၁-ဇြန္းခန္႔
၈-ကရေ၀း ၆-ရြက္၊
၉-သီဟိုေစ့၊ စပ်စ္သီးေျခာက္ (ၾကိဳက္ရင္ တျခား သစ္သီးေျခာက္ပါ ထည့္)
၁၀- ပဲစိမ္းေစ့ (ဒါကေတာ့ ဂ်ပန္နိုင္ငံမွာ ေပါပါတယ္)

တိုက်ိဳမွာ ဆိုရင္ေတာ့ ျမန္မာဆိုင္မွာ လိုတဲ့ ပစၥည္းေတြ ၀ယ္လိုရနိုင္ေပမယ့္ တျခားျမိဳ႔မွာ ေရာက္ေနတဲ့အခါ ဒံေပါက္ခ်က္ဖို႔ အခက္အခဲ ျဖစ္တတ္တယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီပစၥည္းေတြက ဂ်ပန္နိုင္ငံက ဘယ္ျမိဳ႔က ဆူပါမားကတ္ေတြမွာမဆို ရွိေပမယ့္ ဂ်ပန္လိုအေခၚအေ၀ၚမသိလို႔သာ မေတြ႔တာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေရာက္တဲ့ေနရာမွာ ၀ယ္လို႔ရေအာင္ ပစၥည္းေလးေတြပါ ဓါတ္ပံုရိုက္ျပီး တင္ေပးလိုက္တယ္။



ဒီပံုက ဘယ္ဘက္က ဗူးေလး သံုးဗူးက ဒံေပါက္ထမင္းကို ေဆးဆိုးတဲ့ပစၥည္းေလးေတြပါ။ ကိတ္မုန္႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ပစၥည္းေတြေရာင္းတဲ့ ေကာင္တာဘက္မွာ ဂ်ံဳမႈန္႔၊ ေခ်ာ့ကလက္မႈန္႔၊ သစ္သီးေျခာက္ထုတ္ စတာေတြနဲ႔အတူ ေတြ႔ရတတ္တယ္။

အေပၚပံုက ေဘးက ၀ါ၀ါ ပုလင္းေလးကေတာ့ သစ္ဂ်ပိုးေခါက္ (シナモン) cinnamon လို႔ေခၚတယ္။ ေအာက္ပံုက ကလေ၀းရြက္ (ローレル)ပါ။ သစ္ဂ်ပိုးေခါက္နဲ႔ ကလေ၀းရြက္ ကို ကာေရး (カレー)ႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ေရာင္းတဲ့ အမႈန္႔ေတြနားမွာ ေတြ႔လိမ့္မယ္။


ေထာပတ္-
ေထာပတ္ကေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။ ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ့ အမ်ိဳးအစားကို ယူသံုးပါ။ လသာည သံုးတာကေတာ့ ေအာက္က ေထာပတ္ကို ၀ယ္သံုးခဲ့တယ္ (အခဲေသးေသးေလးေတြ ၈-ခု ပါတယ္။ ၂-ခုေလာက္ကို ဒံေပါက္ထဲထည့္ရင္ ရျပီ။)

ဒါကေတာ့ ဒိန္ခ်ဥ္ဗူး ၄၅၀-ဂရမ္ပါတယ္။ လသာညေတာ့ အကုန္ထည့္လိုက္တာပဲ..။

ေနာက္ျပီး ထပ္၀ယ္ဖို႔ လိုတဲ့ သီဟိုေစ့၊ စပ်စ္သီးေျခာက္၊ ပဲစိမ္းေစ့ေတြကို ယမ္းတစ္ရာဆိုင္ သို႔မဟုတ္ အေပၚက စတိုးဆိုင္ေတြမွာပဲ နည္းနည္းစီ ၀ယ္လို႔ရတယ္။

အဓိက လိုအပ္တဲ့ ဆန္ ကိုေတာ့ ကုလားဆိုင္မွာ ၀ယ္လို႔ရမယ္ထင္တယ္။ ေနာက္ဆံုးမရရင္ေတာ့ ကိုယ့္ရွိတဲ့ ဆန္နဲ႔ လုပ္ၾကည့္ေပါ့ေနာ္။ ၾကက္သားကလည္း ဘရာဇီးၾကက္ (ျမန္မာၾကက္လိုပဲ စားရတာ ခ်ိဳလို႔ေလ) တစ္ေကာင္ေလာက္ဆို ရမယ္ထင္တယ္။

လုပ္နည္း..
တကယ္ေတာ့ လုပ္နည္းကေတာ့ သူမ်ားလုပ္တာေတြ ေလွ်ာက္ဖတ္ျပီး ကိုယ့္မွာရွိတဲ့ပစၥည္းရယ္၊ ကိုယ္နားလည္သလို လိုက္လုပ္လိုက္တာပါ။ အာလံုးလည္း ဒီနည္းကို သေဘာက်ရင္ လုပ္ၾကည့္ေနာ္။

၁) ဆန္ကို ေရ နာရီ၀က္ စိမ္ျပီး ေပါင္းအိုး (Rice cooker)မွာ ဆန္ရယ္၊ ေထာပတ္ခဲရယ္၊ ဒိန္ခ်ဥ္ရယ္၊ ဆားအနည္းငယ္ကို ေရာထည့္ျပီး ခလုပ္ႏွိပ္ခ်က္လိုက္တယ္။ ေရကိုေတာ့ ပံုမွန္ထက္ လက္တလံုးစာ ေလ်ာ့ထည့္တယ္။ ထမင္းမာတာ ကိစၥမရွိေပမယ့္ ေပ်ာ့သြားရင္ အဆင္မေျပလို႔ေလ။ (ထမင္းကို အေရာင္ဆိုးရင္ ေရျဖန္းဦးမွာ ဆိုေတာ့ အခုခ်က္တာ ထမင္းမာထားမွ ေနာက္ဆံုးမွာ အေနေတာ္ျဖစ္သြားမွာ) ထမင္းပြက္ခ်ိန္ေလာက္မွာ ေထာပတ္ခဲ ေက်ေအာင္ ေယာင္းမနဲ႔၂ ခါေလာက္ ေမႊေပးလိုက္တယ္။

၂) ထမင္းခ်က္တုန္းကို ၾကက္သြန္နီ ဥၾကီး ၃ လံုးေလာက္ကို မီးဖိုေပၚမွာ ႏြမ္းတဲ့အထိ (အညိဳေရာင္ ရတဲ့အထိ ေၾကာ္လိုက္တယ္)။ ျပီးရင္ ဆယ္ထားျပီး ၾကက္သြန္နီေၾကာ္နဲ႔ ဟင္းခတ္မဆလာေတြျဖစ္တဲ့ သစ္ဂ်ပိုးေခါက္မႈန္႔၊ ကလေ၀းရြက္၊ သစ္သီးေျခာက္၊ ပဲစိမ္းေစ့ စတာေတြကို သမေအာင္ ေမႊထားလိုက္တယ္။ (ဒီကတဲက ဒံေပါက္နံ႔ ထြက္ေနျပီ း))

၃) ၾကက္သားကို တံုးတစ္ျပီး ငံျပာရည္၊ ဆား၊ ဂ်င္း၊ ၾကက္သြန္ျဖဴ(ၾကိတ္ထားတယ္)၊ သၾကားနည္းနည္းနဲ႔ ခါတိုင္းၾကက္သားခ်က္သလို လံုးခ်က္ခ်က္လိုက္တယ္။ ၾကက္သားက ႏႈးလာျပီး ဆီျပန္ေမႊးလာတဲ့အခါ ခ်လိုက္တယ္။

၄) ထမင္းအိုး က်က္တဲ့အခါ ေပါင္းအိုးလိုက္ ဇလံုအၾကီးၾကီးထဲကို ေမွာက္ျပီး သြန္လိုက္တယ္။ ခရင္းေလးနဲ႔ အသာေလးဆြထားလိုက္ပါ။

၅) ထမင္းေဆးဆိုးဖို႔အတြက္ ေဆးမႈန္႔ေလးေတြကို ေရနည္းနည္းနဲ႔ ေဖ်ာ္ထားလိုက္တယ္။ အနီတခြက္၊ အ၀ါတခြက္၊ အစိမ္းတခြက္ သံုးခြက္ေပါ့။ (ပထမဆံုးလုပ္တုန္းက ေရမ်ားျပီး အမႈန္႔နည္းသြားလို႔ အေရာင္ သိပ္မရလိုက္ဖူး း))

၅) ျပီးရင္ ထမင္းသံုးပံုတစ္ပံုေလာက္ျပန္ယူျပီး ထမင္းေပါင္းအိုးထဲမွာ ျပန္ျဖန့္ထည့္ပါ။ ျပီးရင္ ထမင္းေပၚကို အနီေရာင္ ေဆးေလးကို ဟိုတကြက္ဒီတကြက္ နည္းနည္းစီ ဖ်န္းလိုက္တယ္။ ေနာက္ အစိမ္းေရာင္နဲ႔ အ၀ါေရာင္ကိုလည္း အဲလိုပဲ ဟိုတကြက္ ဒီတကြက္ မထပ္ေအာင္ လိုက္ဖ်န္းတယ္။

၆) ျပီးရင္ အဲဒီအေပၚကို ၾကက္သြန္နီနဲ႔ ဟင္းခတ္အဆာပလာေတြ ေရာထားတဲ့ ဇလံုထဲကေန ၾကက္သြန္နီေၾကာ္ သံုးပံုပံုျပီး တစ္ပံုကို ဇြန္းနဲ႔ လိုက္ျဖန္႔လိုက္တယ္။ ၾကက္သားဟင္း သံုးပံုတစ္ပံုကို ျဖန္႔ထည့္တယ္။

ရ) ျပီးရင္ အေပၚက ထမင္းေနာက္သံုးပံုတစ္ပံုကို ယူျပီး ထပ္ျဖန္႔တယ္။ အနီ၊ အ၀ါ၊ အစိမ္း ကိုလည္း အေပၚကအတိုင္း လိုက္ျဖန္းတယ္။

၈) အေပၚကေန ၾကက္သြန္နီေၾကာ္ ေနာက္သံုးပံုတစ္ပံု ကို ယူျပီး ဇြန္းနဲ႔ လိုက္ျဖန္႔တယ္။ ၾကက္သားဟင္း သံုးပံုတစ္ပံုကို ျဖန္႔ထည့္တယ္။

၉) ေနာက္ထပ္ က်န္ထမင္းနဲ႔ ဟင္းေတြကိုလည္း အေပၚကအတိုင္း ထမင္းတထပ္၊ ၾကက္သြန္နီေၾကာ္ တထပ္၊ ၾကက္သားဟင္းတထပ္ ဆိုတဲ့ ပံုစံနဲ႔ လိုက္ထည့္လိုက္ပါ။

၁၀) ျပီးရင္ ေပါင္းအိုးထဲ ထည့္၊ cook ခလုပ္ႏွိပ္၊ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ထားလိုက္တယ္။ ၁၅ မိနစ္ျပည့္ေတာ့ warm ခလုပ္ေျပာင္းႏွိပ္ျပီး ထားလိုက္ပါ။ စားလို႔ရပါျပီ း)))

အအီေျပ အခ်ဥ္အတြက္ေတာ့ အဲဒီေန႔က သရက္ခ်ဥ္ ၀ယ္လို႔ရတာနဲ႔ သုတ္ျဖစ္သြားတယ္။ ေနာက္ျပီးေတာ့ အိစံက သခြားသီးနဲ႔ အခ်ဥ္သုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ ဒီတခါ ခ်က္တာ အဆင္ေျပသြားေတာ့ ေတာ္ေတာ္စားေကာင္းတယ္။ မအီလည္း မအီဘူး။ ကဲ အားလံုး ခ်က္စားၾကည့္လိုက္ၾကေနာ္။

မအားတဲ့ၾကားကပဲ မျဖစ္မေန လာေရာက္ျပီး အားေပးသြားတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ကို အရမ္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..။ ေပ်ာ္စရာလည္း ေကာင္းတဲ့ တကယ့္ကို အမွတ္တရ ေန႔ တစ္ေန႔ပါ။

လသာည ေလွ်ာက္ခ်က္တာ ျဖစ္ပါတယ္။