Saturday, February 12, 2011

မလာပါနဲ႔ကို ဆိုခ်င္ပါတယ္..

သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါ။ အဆင္ေျပခ်မ္းေျမ့ပါေစေနာ္။ ကၽြန္မ အခုရက္ အလုပ္တအားမ်ားျပီး ဘေလာ့ထဲ မ၀င္နိုင္ျဖစ္ေနခဲ့ေတာ့ လတ္တေလာ ေခတ္စားေနတဲ့ ဘေလာ့ေရာဂါကို စစ္ေဆးခ်ိန္မရလိုက္ပါ။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ကၽြန္မဘေလာ့မွာလည္း ေခတ္မွီစြာ ေရာဂါကူးေနတယ္လို႔ အသိေပးလာေပမယ့္ (သူငယ္ခ်င္းေရ ေက်းဇူးပါေနာ္) ကၽြန္မေလာေလာဆယ္ ((ေနာက္တပတ္ စေနေန႔ထိ အလုပ္မ်ားေနမွာမို႔ ) ဘေလာ့ေရာဂါကို အေသခ်ာစစ္ေဆးဖို႔ အခ်ိန္မေပးနိုင္ေသးပါ။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မဘေလာ့လင့္ခ္ကေန ခ်စ္ခင္ရတဲ့ ဘေလာ့ဂါသူငယ္ခ်င္းမ်ားဆီကို ေရာဂါတဆင့္ ကူးမွာစိုးတာမို႔ အခုရက္ကို ကၽြန္မရဲ့ ဘေလာ့လင့္ျဖဳတ္ခ်င္ ျဖစ္ပါ၊ ကၽြန္မဘေလာ့လင့္ခ္ကို ျဖဳတ္ထားရလို႔ အားမနာပါနဲ႔လို႔ အသိေပးရင္း မ်ိဳးၾကီးရဲ့ မလာပါနဲ႔ကိုပဲ ဆိုျပခ်င္ပါတယ္.. း))) ..
အားလံုး အားမနာေၾကးပါ... းD

အားလံုးကို ခ်စ္ခင္လ်က္
လသာည ျဖစ္ပါတယ္